Masa bercinta semuanya indah, lautan api pun sanggup direnangi. Sebelum berkahwin, kekasih hati berjanji akan berhenti merokok apabila sudah diijab kabul. Malangnya janji hanya tinggal janji. Anak dah nak masuk 3 pun tak berhenti – henti lagi hisap rokok. Kalau rokok yang dihisapnya tu, asapnya hanya dia seorang je yang sedut tak pe lah. Ini, habis semua orang disekeliling dan satu rumah kena sedut sekali. Adil ke? Kita ni tak hisap rokok pun? Kenapa kita pula yang kena terima radikal bebas ni setiap hari?

Bila di tanya kepada suami, suami mesti akan cakap “awak ingat ada ke cara cepat berhenti merokok?” Akhirnya si isteri terus memendam rasa.

smoking

Oleh itu, kita sebagai isteri perlu memainkan peranan dan cari jalan untuk suami kita supaya mereka boleh berhenti hisap rokok! Sampai bila kita nak hidup dalam asap rokok mereka? Nak cakap, takut suami tersentap pula. Tak cakap, kita pula yang makan hati. Mana boleh jadi macam ni.

Tahukah anda? Kebiasaannya perokok tegar ni, bukan peduli apa yang orang cakap. Cuba anda fikir sendiri, sedangkan kerajaan dah buat macam – macam tapi mereka masih lagi hisap rokok.

smoking 1

  • gambar yang menggerunkan di kotak rokok
  • naikkan harga 
  • poster di jalan raya
  • poster di klinik
  • kempen TAK NAK
  • dan macam – macam lagi.

Tapi ada diorang ni kisah? Entah – entah dalam hati mereka siap cakap “Ada Aku Kisah” kan? Masalah sekarang ni, kita sebagai isteri yang “kisah” sebenarnya. Kita sayangkan suami kita. Kita tak nak dia sakit, lepas tu bukan dia je yang boleh sakit,  kita yang menghidu ni pun berlipat kali ganda boleh sakit.

Kebetulan pula kita masih mempunyai anak kecil. Lagi parah bila ada anak kecil yang mempunyai penyakit asthma. Kesian anak – anak kita.

SMOKING-facebook

Percayalah cakap saya, kalau kita suruh mereka berhenti. Mereka tak kan berhenti! Cakaplah apa saja, macam cakap dengan dinding. Mereka lagi sanggup bawa anak pergi klinik untuk nebulizer daripada berhenti merokok.

Sekarang ni, apa yang patut kita lakukan?

Teruskan membaca untuk mengetahui tips yang berkesan untuk suami anda!

 

Cara Cepat Berhenti Merokok Untuk Perokok Tegar

Anda sebagai seorang isteri kena buat benda ni. Wajib buat! Anda berikan dia Vivix setiap hari. Kenapa saya cakap kita yang kena bagi Vivix dekat dia? Sebabnya kalau kita tak bagi, mereka ni tak minum. Kalau tak minum sampai bila pun mereka tak akan berhenti hisap rokok. Sampai bila kita nak duduk dalam rumah yang penuh dengan asap rokok?

 

vivix

Anda ambil 1 sudu teh atau nak lagi power dengan kesan yang cepat anda boleh ambil 1 sudu besar dan campurkan dengan air sejuk. Kalau nak sedap campur dengan oren. Minuman tu akan rasa seperti air Siren (Sirap + Oren).

Vivix ni rasa dia macam ribena, anggur masam – masam sikit. Bila minum dengan oren dan di tambah dengan ais memang sedap. Kalau nak bagi suami bertenaga, bagi suami minum Vivix dan Performance Drink BOLEH KLIK DISINI untuk resepi saya minum Vivix.

Apa yang  bestnya bila anda beri suami Vivix setiap hari tanpa henti? Si suami ni akan mula rasa tak de mood nak merokok, mereka akan rasa pahit. Isap rokok pun tak habis, kadang tu ada lagi separuh tapi mereka dah buang. Itu yang kita mahukan kan? Betul tak? Kita nak hilangkan rasa ketagih mereka tu.

 

Jika anda TIDAK PERCAYA, saksikan video ni. Anda pasti TERUJA!

 

Hebat kan? Bagi saya inilah cara cepat berhenti merokok yang paling berkesan untuk suami kita.

Ada lagi satu testimoni perokok tegar. Seorang wanita berusia dah berpuluh tahun isap rokok. Tapi selepas mengambil Vivix beliau rasa rokok tu pahit macam hempedu dan terus berhenti! Wahhh..hebat betul Vivix ni!

testimoni berhenti merokok

Anak mana yang tak gembira bila ibu yang disayangi berhenti merokok betul tak?

Bilakah Waktu Sesuai Nak Ambil Vivix?

SEKARANG juga! Jangan berlengah lagi. Mungkin bagi suami anda, merokok sesuatu yang menyeronokkan. Bagaimana dengan anda dan anak – anak? Bagaimana dengan kesihatan anda? BERTINDAKLAH SEKARANG! 

Bak kata pepatah “sesal dahulu pendapatan sesal kemudian tiada gunanya”.

Hubungi saya Dilla Jalil 017-5657552 atau klik sahaja icon di bawah.

 

order-sekarang-juga

ATAU

Pengedar Shaklee dan Cod Shaklee Ipoh

 

Sekiranya anda inginkan sebarang pertanyaan dan konsultansi berterusan secara PERCUMA sila hubungi saya. Ini kerana anda BERHAK untuk dapatkan LAYANAN ISTIMEWA daripada saya. KHAS UNTUK CUSTOMER SAYA SAHAJA.

 

Pengedar Sah Shaklee Ipoh Perak : Dilla Jalil (Shaklee ID 852451)

Dilla Jalil (Facebook)

017 – 5657552 (whatsapp /sms)

admin@mamaqaireen.com (e-mail)

COD : KFC Medan Gopeng

 

Tagged with →  
Share →

9 Responses to Cara Cepat Berhenti Merokok Untuk Suami Yang Tak Makan Saman!

  1. Abdur says:

    O.. boleh jugak untuk hentikan perokok,
    Abdur menulis…Makna Isyarat NofollowMy Profile

    • MamaQaireen MamaQaireen says:

      yup, semestinya..vivix ni membaiki dari dalam, dari sel2 DNA kita. kalau sel2 kita sihat, InsyaAllah sihatlah kita 😉

  2. mazffalainey says:

    Info yang sangat menarik.. Kena miliki ni untuk aboh…boleh tengok ada perubahan x…

  3. AZENI AHMAD says:

    Ingat kan cerita asal penulis.
    Terkejut baca tertiba anak 3 dah.
    Hahaha.
    Memang memeningkan kepala kalau duk sedut asap rokok je.
    Belum masuk duk sedut asap kereta lagi.

    Nanti suruh kerajaan letak GST tinggi untuk rokok.
    Hihihi
    AZENI AHMAD menulis…Bertukar ke Cloth Diaper : Langkah Penjimatan Sempena GSTMy Profile

  4. titan says:

    wahh..

    mesti ramai orang suka vivix nih.
    titan menulis…8 Rahsia Buat Duit dengan Klikjer.My Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge