Semalamkan anniversary mama & baba yang ke-3..so tak de apa pun yang mama beli untuk baba. Mama buat kad ucapan sendiri je, dan inilah hasilnye..taraaaaaaaa~~


dari pagi sampai ke tghari mama buat ni je, 
bos masuk bilik mama pun mama dah tak peduli..kekekeke….

Itu untuk anniversary..kalau bukan untuk anniversary, nak bagi apa yek?
Pening tak tahu nak bagi apa? Jom kita bagi suami kita Vitamin E dan Ostematrix.

Apa hebatnye Vitamin E dan Ostematrix ni untuk pasangan kita?? meh baca sini…..

Jika pasangan anda sering mengadu keletihan, sukar tidur mlm, letih, sakit pinggang, dingin untuk bersama dan macam2lah lagi, so mama cadangkan, anda hadiahkanlah sebotol Vitamin E dan sebotol ostematrix (boleh share dua org tau..sesuai utk lelaki dan wanita..) jawapan terbaik utk pasangan anda kekal sihat dan bertenaga, awet muda... .. dan yg bestnya lagi.. Ia bagus utk kesihatan jantung dan bonus utk keintiman

_____________________________



Ringkasan khasiat2 kedua2 ni :

  • Menjadikan anda tampak lebih muda dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas.
  • Memperbaiki peredaran darah,utk memperbaiki tisu,
  • Melindungi paru2 dari pencemaran udara.
  • Ia memelihara pembekuan darah yang normal dan penyembuhan, mengurangkan parut, mengurangkan tekanan darah, membantu dalam pencegahan penyakit katarak, meningkatkan prestasi atlit, dan mengendurkan otot kaki dari kekejangan.
  • Mengekalkan kesihatan saraf dan otot dan menguatkan dinding kapilari.
  • Vitamin E menggalakkan kulit dan rambut menjadi sihat,
  • Mengurangkan risiko Alzheimer (nyanyuk)
  •  Merendahkan kadar kolesterol.
  •  Membantu mencegah kanser.
  • Vitamin E boleh meningkatkan pengeluaran air mani pada sesetengah lelaki.
  • Vitamin E juga dikenali sebagai ‘vitamin cinta’ kerana ia boleh membantu dalam perhubungan suami isteri.

Info tambahan : Kebanyakan lelaki yang mengambil Vitamin E sekurang-kurangnya seminggu sekali akan mempunyai lebih tenaga dan menikmati hubungan suami isteri berbanding yang tidak mengambilnya.Manakala wanita pula yang mengambil sekurang-kurang nya selama tiga bulan, akan membantu meningkatkan “sexual desires dan menikmati hubungan CINTA dengan lebih baik. Antioksidan yang seimbang dalam VITAMIN E bertindak menghalang penghasilan radikal bebas akibat tekananNitrik oksida membantu pelancaran darah di alat sulit lelaki dan membantu ereksi yang lebih baik. Maka VITAMIN-E memang terbukti membantu lelaki terutama yang mengalami tekanan akibat kerja atau masalah kesihatan.(source:Aula)
_______________________________

  • Membantu mengekalkan tekanan darah yang normal
  • Membantu dalam pengecutan otot dan pelancaran saraf (membantu menetapkan ritma jantung, menyelesaikan masalah insomnia, membantu pengaliran gizi masuk dan keluar daripada membran, dan membantu dalam pembekuan darah dan ia mengurangkan kadar kolestrol dlm darah)
  • Kesihatan tulang dan gigi

 

________________________________________________________________

Menarik bukan..Ini yg dikatakan hadiah buat suami hebat dari isteri tercinta. Extra tips: Vitamin2 ni sangat sangat sesuai utk kedua2 pasangan..baik isteri mahupun suami.. Jadi si suami boleh hadiahkan utk isteri.. dan isteri juga boleh belikan utk dihadiahkan utk suami tercinta.. apatah lagi bulan ni Shaklee (M) ada buat promosi harga hebat untuk pembelian Vitamin E... so apa lagi.. jgn lepaskan peluang

Untuk maklumat lanjut boleh hubungi mama untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda juga akan diberi tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan mama.

1. LIKE fanpage MamaQaireen Shoppe

2. PM saya di fb, Dilla Jalil

3. Emel admin@mamaqaireen.com

4. SMS/ Whatsapp saya di 017-565755

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Tagged with →  
Share →

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge