Wah sekarang ni makin ramai yag gemarkan dengan Basic H. Mama pun suka! dekat rumah sekarang ni sikit2 Basic H..sikit2 Basic H..heheee.

Ada apa dengan Basic H ni?? Bagus sangat ke?? Sila baca klik DI SINI.

Antara customer2 dan kawan2 mama yang teruja dengan Basih H

Eliza Sukor gunakan Basic H untuk mencuci rumah, mandikan anak, sapu di muka bila jerawat tumbuh, anak kena gigit nyamuk, basuh cloth diaper dan macam2 lagi

Nazira Nazri pula suka mandikan anak untuk menghilangkan gatal2 dan mencuci botol.

Siti Noriza gunakan Basic H untuk kesan gigitan nyamuk..ambil sedikit Basic H dan sapukan di tempat gigitan nyamuk tersebut.

Sharmuna sangat teruja dengan Basic H, Alhamdulillah suhu badan anaknya surut setelah mandikan ia dengan Basic H.

_______________________________________________________

Oh ye..lagi satu kalau anak2 kita terjatuh dan ada luka..ambil Basic H dan cuci tempat luka tu. Boleh baca di sini 1001 Kegunaan Basic H

Qaireen kalau nak makan bersepah pun mama tak kisah. Terokailah dunia wahai anakku..jap lagi mama lap lantai dengan Basic H. Serangga pun tak suka dengan Basic H ni.

Geram betul dengan si kenit ni..saje tunjuk perasaanlah ni..kekekeke…

Qaireen bila dah penat berjalan mula lah dia duduk dkt mana2 yang dia suka. Tapi dengan syarat tempat yang dia duduk tu tak berpasir dan berserangga. KalAu idak mula lah mulut dia  “eeeee..yek..yekkkk” emmmm sabo jelah melayan kerenah dia.

Dengan setiap pembelian dari web mamaqaireen.blogspot.com atau fanpage MamaQaireen Shoppe anda berpeluang untuk mendapat hadiah percuma!

Sebarang pertanyaan boleh email kepada mamaqaireen@yahoo.com atau sms/WhatsApp 017-5657552 atau PM di Facebook Dilla Jalil untuk pesanan dan konsultasi secara percuma.


Tagged with →  
Share →

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge