• Krim yang menenangkan ini telah diuji secara klinikal di mana ia dapat melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki.
  • Dingin, bermentol dan tidak berminyak.
  • Diperbuat daripada estrak herba semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut yarrow dan rosemary.

Anda peminat setia Cream? Sehari tanpa cream tak senang duduk? Saya nak kongsikan bersama anda..perbualan kosong saya bersama rakan sepejabat. Kebetulan rakan saya ni seorang yang “hantu cream” setiap hari mesti akan sapu cream di tangan dan tapak kaki.

Pagi Rabu..

Kak A: dilla ada cream tak? Nak mintak sikit.
Dilla  : ada..
Kak A : uishhh cream mahal ni!

Dilla : *senyum je

Beberapa minit selepas tu..

Kak A : bestlah cream ni..cepat serap, tak berminyak! bau berangin tapi tak panas.
Dilla : Qaireen pun suka, kalau kena gigit nyamuk, semut, ruam..sapu lah..bagus.
Kak A : oooo….

Lepas beberepa jam, after lunch.. 

Kak A : dilla……nak sikit cream boleh tak..heheee..nak sapu dekat peha, tadi garu2 sampai nak luka. Cream ni bestlah, berapa RM?
Dilla : RM** je.
Kak A: murah je!! ok nanti dapat gaji akak nak yek.
Dilla : ok.. 

Pagi Khamis..

Kak A : dilla, akak nak cream tu hari nilah..cream tu cepatlah kesan dia, kaki akk tak kering sangat, lepas tu kesan luka dekat peha hilang..bestlah!tak macam cream n***a..sapu2 stil rasa berminyak.

Wahhhhhh seronok bukan main lagi kakak tu..cream ni bukan untuk orang dewasa sahaja ye..kanak2 pun boleh. Anak saya salah seorang penggemar cream ini juga..heheee.

Berminat untuk dapatkan Herbal Blend® Multi-Purpose Cream?

Sila hubungi saya :

# MamaQaireen Shoppe / Dilla Jalil
# ID Shaklee :852451
# SMS / WhatsApp : 017-5657552
# E-Mail : admin@mamaqaireen.com
#Web : www.mamaqaireen.com
Tagged with →  
Share →

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge